Hrvatsko vijeće udruga
Neformalna platforma za umrežavanje civilnog društva
Vizija
Povezivanje udruga radi razmjene informacija, ljudskih resursa i koordinacije međusobnih aktivnosti.
Misija
Cilj Hrvatskoga vijeća udruga je zajedničko djelovanje radi razvitka i boljitka uključenih udruga te jačanja hrvatskoga civilnog društva.
PRAVILA O PRIDRUŽENJU NOVIH UDRUGA:
1. Novu udrugu predlaže udruga koja je već uključena u neformalnu koordinaciju tako da ispuni priloženi upitnik.
2. Ispunjeni upitnik potrebno je e-poštom poslati svim postojećim članicama koordinacije.
3. U tekstu e-poruke potrebno je obrazložiti svoj prijedlog nove udruge.
4. Ako se e-poštom većina postojećih udruga ne izjasni protiv uključenja, nova udruga poziva se na sljedeći sastanak neformalne koordinacije udruga.
PRAVILA SASTANAKA:
1. Svi sudionici sastanka mogu predložiti točku dnevnog reda na sastanku ili u odgovoru na e-poruku kojom se saziva sastanak.
2. Kolektivne odluke koje obvezuju sve nazočne na sastanku se donose većinom glasova. Kvorum za sastanak i donošenje odluka čini većina udruga koje sudjeluju na sastanku.
3. Na svakom sastanku glasovanjem se bira voditelj sastanka.
4. Voditelj se drži dnevnog reda i daje i oduzima riječ svim sudionicima ovisno o točki dnevnog reda te predlaže zapisničara.
5. Zapisnik se dostavlja svima na uvid najkasnije 7 dana prije novog sastanka i svi mogu izjaviti ispravak ili dopunu odgovorom na e-poruku, ili izravno na sastanku prije usvajanja zapisnika većinom glasova.
6. Svatko ima pravo prije sastanka predložiti sudjelovanje nove udruge tako da putem e-pošte dostavi ispunjeni formular sa svim podatcima o novoj udruzi te u tekstu e-poruke obrazloži zašto predlaže navedenu udrugu za sudjelovanje na sastancima. Svaka udruga ima pravo izjaviti da se protivi sudjelovanju predložene udruge na sastanku putem odgovora na grupnu e-poruku ili izravno na sastanku.
7. Ako se većina udruga protivi sudjelovanju novopredložene udruge na sastanku, onda ta udruga ne može dalje sudjelovati na sastancima.
8. Nema obveze multilateralne suradnje između svih udruga na sastanku, nego svaka udruga ima punu slobodu odlučiti s kojom će udrugom na sastanku surađivati.
9. Sve izravno vezano za političke stranke i stranačke aktivnosti ne može biti dio dnevnog reda i rasprave na sastancima (tzv. zabrana strančarenja).
10. Na sastanak mogu doći najviše dva do tri predstavnika svake udruge.
11. Sastanci se tonski snimaju isključivo za potrebe zapisnika. Nakon dovršetka zapisnika tonski se zapis uništava.
12. Sastanci Hrvatskog vijeća udruga se obično održavaju zadnjeg tjedna u mjesecu, te se datum i vrijeme uz dnevni red moraju dostaviti minimalno 7 dana prije sastanka.
13. Za održavanje sastanka potrebna je nazočnost većine članova Hrvatskog vijeća udruga.
14. Odgovorne osobe u svakoj udruzi imaju obvezu javiti ako nitko iz udruge ne može prisustvovati sastanku.
15. Ukoliko odgovorne osobe iz bilo koje udruge tri puta u godini pravovremeno ne jave izostanak sa sastanka Hrvatskog vijeća udruga, te se udruge više neće pozivati na sastanak i smatrat će se da su istupile iz Hrvatskog vijeća udruga.
Možete nas kontaktirati na hrvatskovijeceudruga@gmail.com.
Formular za pristup projektu možete skinuti ovdje.
Sudionici projekta:
Društvo za očuvanje hrvatske vojne tradicije
Hrvatska banka zvukova
Hrvatski čestertonijanski klub
Hrvatski pokret za život i obitelj
Institut za filozofiju, teologiju i društvenu kritiku
Ogranak Matice hrvatske Velika Gorica
Udruga studenata Filozofskog fakulteta Virtus
Udruga topnika 1. gardijske brigade Tigrovi